Skip Navigation
 

Contact

Administratie

Behandeling van de administratie voor Belgische en Luxemburgse polissen voor alle takken:

Tel: +32 2 739 96 20 (Menu 1.1)
E-mail: contact.be@aig.com

Multinational

Behandeling van de administratie van multinational (incoming en outgoing business) en captive programma's voor alle takken:

E-mail: belux.multinational@aig.com

 

 

 

Claims

Om een nieuw schadegeval te melden of voor vragen over de behandeling van uw dossier:

Tel: +32 2 739 96 20 (Menu 2)
E-mail: claims.be@aig.com

AIG Online

Voor vragen over toegang tot en het gebruik van ons online platform (www.aig.com/onlinebelux) voor Bestuurders- en Beroepsaansprakelijkheid, Accident & Health:

Tel: +32 2 739 96 40
E-mail: beluxaigonline@aig.com

Finance

Voor vragen over de inhoud van een bordereau / kwijting of over een betaling:


Tel: +32 2 739 96 20 (Menu 3.1)
E-mail: belux.ar@aig.com

Direct Marketing

Behandeling van de administratie van Direct Marketing Business (polissen met 00028xxxxxxx):

Tel: +32 2 739 96 20 (Menu 1.5)
E-mail: direct.be@aig.com

 

 

 

Voor informatie en vragen over onze producten, uw verzekering en onze diensten of voor een offerte met een berekening van de premie, de algemene en bijzondere voorwaarden en/of andere relevante documenten met contractuele of precontractuele informatie, kan u uw makelaar contacteren.

Voor verdere informatie kan u ook rechtstreeks contact opnemen met AIG:  

  • Per e-mail: info.belgium@aig.com
  • Per telefoon: 02 739 96 20
  • Per fax: 02 739 93 93
  • Per post: AIG Europe Limited, Pleinlaan 11, 1050 Brussel


Onze kantoren

De kantoren van AIG België zijn gevestigd in Brussel en gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, op korte wandelafstand van talrijke bus- en tramhaltes, het treinstation "Etterbeek" en het metrostation « Delta ».

  • Klik hier om te zien waar onze kantoren gesitueerd zijn
  • Klik hier voor meer informatie over hoe u onze kantoren kan bereiken (openbaar vervoer, fiets, auto, ...)

Klachten

AIG streeft ernaar om u op een correcte en snelle manier te behandelen. Mocht u, ondanks onze inspanningen, toch niet tevreden zijn, kan u als volgt een klacht indienen:

  • Per e-mail: belgium.complaints@aig.com
  • Per telefoon: 02 739 96 90
  • Per fax: 02 739 93 93
  • Per post: AIG Europe Limited, Complaints, Pleinlaan 11, 1050 Brussels

AIG verzoekt u om steeds het polisnummer of het nummer van het schadedossier en, indien mogelijk, de naam van de contactpersoon bij AIG te vermelden.

Ombudsman

Indien AIG geen toereikende oplossing kan bieden en indien de klacht betrekking heeft op een verzekeringsovereenkomst naar Belgisch recht, kan u zich ook richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen:

  • Per e-mail: info@ombudsman.as
  • Per telefoon: 02 547 58 71
  • Per fax: 02 547 59 75
  • Per post: Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeussquare 35, 1000 Brussel
  • Website: www.ombudsman.as

Het indienen van een klacht verhindert het recht van de Verzekerde niet om een gerechtelijke procedure op te starten.